تلویزیون 40 اینچ LED FHD جی ‌پلاس مدل GTV-40GH412AG-Plus 40 LED FHD GTV-40GH412A

ناموجود

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. میتوانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

0(0)

0دیدگاه کاربران

برند: جی پلاس تلویزیون ال ای دی
 
ویژگی های محصول
    • پنل +A
    • رنگ بژ
    • کیفیت تصویر Full HD
+ موارد بیشتر

در انبار موجود نمی باشد

 

محصولات مرتبط

  • شامل هدیه نقدی جشنواره اسنوا
    Snowa SSD-50Sk14400U Smart LED TV 50 Inch -1- www.entekhabclick.com

    تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50Sk14400U

    تومان13,890,000
  • شامل هدیه نقدی جشنواره اسنوا
    تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-75SA660U

    تلویزیون اسمارت 4K اسنوا مدل SSD-75SA660U

    تومان41,840,000
 
نقد و بررسی اجمالی

امکانات ویژه:

  • پنل با کیفیت +A
  • تلویزیون دیجیتال با کیفیت تصویر Full HD
  • دارای کاهش دهنده نویز تصویر Noise Reduction
  • طراحی منحصر بفرد با رنگ بژ
  • مجهز به تکنولوژی تقویت سیگنال دریافتی
  • گیرنده دیجیتال تلویزیون DVBT2
  • قابلیت ضبط بر روی حافظه خارجی مانند USB  و External Hard

نقد و بررسی

تلویزیون 40 اینچ LED FHD جی ‌پلاس مدل GTV-40GH412A

تلویزیون 40 اینچ LED FHD جی‌پلاس مدل GTV-40GH412A

تلویزیون 40 اینچ LED FHD جی‌پلاس مدل GTV-40GH412A از سری Power با کیفیت تصویر Full HD و با طراحی منحصر به فرد و رنگ بژ تولید شده است.  این مدل از تلویزیون های جی پلاس می‌توانید یک اثر هنری و زیبا را در قاب تلویزیون ببینید. امکانات مختلف این تلویزیون از جمله رزولوشن خوب Full HD، پنل +A، پشتیبانی از شبکه‌های دیجیتال و موارد دیگر این تلویزیون را در گروه محصولات کاربردی با قیمت مناسب قرار داده است.

تلویزیون های جی پلاس با گارانتی رسمی گلدیران و با ضمانت اصالت کالا در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک برای همه مصرف کنندگان قابل عرضه است.

طراحی ظاهری:

اگر به دنبال ظاهری متفاوت در دکوراسیون خانه خود هستید، یا به دنبال قابی خوش رنگ و طراحی خلاقانه یک محصول پرمصرف هستید میتوانید از ویژگی های بارز تلویزیون 40 اینچ LED FHD جی‌پلاس مدل GTV-40GH412A این موارد را بخواهید.

این محصول در ابعاد صفجه نمایش 40 اینچی روانه بازار شده است، و متناسب با اتاق خواب و سالن‌های کوچک است. می‌توانید این محصول را بوسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار دهید یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید.

کیفیت تصویر:

کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود. رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری رضایت‌بخش را به نمایش می‌گذارد.

یکی از مهمترین ویژگی های این محصول مجهز شدن به تکنولوژی تقویت سیگنال دریافتی و قابلیت کاهش خودکار نویز تصاویر است. این موضوع در کنار پنل های نسل جدید +A برند جی پلاس تصاویر زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سیستم صوتی:

تلویزیون 40 اینچ LED FHD جی‌پلاس مدل GTV-40GH412A به دو اسپیکر مجزا مجهز است که توان خروجی کلی صدایی برابر با 12 وات را تولید می‌کنند. این صدای خروجی به صورت استریو پخش می‌شود و از نظر کاربران صدای خروجی آن برای تلویزیونی به ابعاد این محصول بسیار مناسب است.

مزیت اختصاصی:

روزولوشن خوب Full Hd، پنل +A ، پشتیبانی از شبکه های دیجیتال داخلی، مجهز به تیونر DVBT2، قابلیت کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال ها ، تکنولوژی Time Shift برای جابجایی زمان تصاویر پخش زنده و غیر زنده و البته توانایی ضبط بر روی حافظه خارجی مانند USB و هارد اکسترنال قطعا تجربه یک تلویزیون متفاوت را در اختیارتان قرار می دهد.

 
نمایش کامل نقد و بررسی